GENERAL:
1. În cazul în care plasați o comandă electronic prin intermediul site-ului web pe care îl utilizați, se consideră că ați acceptat formularul de informații preliminare și contractul de vânzare la distanță care vi se prezintă.
2. Cumpărătorii sunt supuși prevederilor Legii numărul 6502 privind Protecția Consumatorului și ale Regulamentului privind Contractele la Distanță (RG: 27.11.2014/29188) și ale altor legi aplicabile privind vânzarea și livrarea produsului pe care l-au achiziționat.
3. Taxele de livrare, care sunt costurile de expediere a produselor, vor fi plătite de către cumpărători.
4. Fiecare produs achiziționat este livrat persoanei și/sau organizației la adresa indicată de cumpărător, cu condiția ca acesta să nu depășească termenul legal de 30 de zile. În cazul în care produsul nu este livrat în această perioadă, Cumpărătorii pot rezilia contractul.
5. Produsul achiziționat trebuie livrat integral și în conformitate cu calificările specificate în comandă și cu documente precum certificat de garanție, manual de utilizare, dacă există.
6. În situația în care devine imposibilă vânzarea produsului achiziționat, vânzătorul trebuie să anunțe cumpărătorul în scris în termen de 3 zile de la aflarea acestei situații. Costul total trebuie să fie returnat Cumpărătorului în termen de 14 zile.
DACĂ PREȚUL PRODUSULUI ACHIZIȚIONAT NU ESTE PLĂTIT:
7. În cazul în care Cumpărătorul nu plătește prețul produsului achiziționat sau îl anulează în evidența bancară, obligația Vânzătorului de a livra produsul încetează.
ACHIZIȚII EFECTUATE CU UTILIZAREA NEAUTORIZATĂ A CARDULUI DE CREDIT:
8. După livrarea produsului, dacă se constată că cardul de credit cu care a plătit cumpărătorul este utilizat în mod nedrept de către persoane neautorizate și prețul produsului vândut nu este plătit Vânzătorului de către banca sau instituția financiară relevantă, Cumpărătorul va trebui returneze VÂNZĂTORULUI produsul care face subiectul contractului în termen de 3 zile pe cheltuiala VÂNZĂTORULUI.
ÎN CAZUL ÎN CARE PRODUSUL NU POATE FI LIVRAT LA TIMP DIN MOTIVE NEPREVĂZUTE:
9. În cazul în care intervine un caz de forță majoră pe care Vânzătorul nu o poate prevedea și produsul nu poate fi livrat la timp, situația este notificată Cumpărătorului.
Cumpărătorul poate solicita anularea comenzii, înlocuirea produsului cu un produs similar sau întârzierea livrării până la înlăturarea obstacolului.
În cazul în care cumpărătorul anulează comanda; Dacă a efectuat plata în numerar, această taxă i se va achita în numerar în termen de 14 zile de la data anulării.
În cazul în care cumpărătorul a efectuat plata cu cardul de credit și anulează, prețul produsului va fi returnat băncii în termen de 14 zile de la această anulare, dar este posibil ca banca să îl vireze în contul cumpărătorului în termen de 2-3 săptămâni.
OBLIGAȚIA CUMPĂRĂTORULUI DE A CONTROLA PRODUSUL:
10. Cumpărătorul va inspecta bunurile/serviciile care fac subiectul contractului înainte de a le primi; nu va primi de la compania de curierat serviciile/bunurile deteriorate și defecte cu ambalaj zdrobit, spart, rupt etc. Bunurile/serviciile primite vor fi considerate a fi nedeteriorate și intacte. CUMPĂRĂTORUL trebuie să protejeze cu atenție bunurile/serviciile după livrare. Bunurile/serviciile nu ar trebui să fie utilizate dacă urmează să fie utilizat dreptul de retragere.Factura trebuie să fie returnată împreună cu produsul.
DREPTUL DE RETRAGERE:
11.CUMPĂRĂTORUL; În termen de 14 (paisprezece) zile de la data livrării produsului achiziționat către el însuși sau de către persoana/organizația de la adresa indicată, acesta își poate exercita dreptul de a se retrage din contract prin respingerea bunurilor fără a-și asuma nicio răspundere legală sau penală și fără a oferi niciun motiv, cu condiția să anunțe VÂNZĂTORUL prin intermediul informațiilor de contact de mai jos.
12. INFORMAȚIILE DE CONTACT ALE VÂNZĂTORULUI PENTRU NOTIFICAREA DREPTULUI DE RETRAGERE:
COMPANIA
NUME/TITLU: Erisim Import Export SRL
ADRESA: Aleea Tornadei Nr 80 Bucuresti / Romania
E-MAIL: zuhreanaro@gmail.com
TELEFON: +40 771 296 864
DURATA DREPTULUI DE RETRAGERE:
13. În cazul în care cumpărătorul achiziționează un serviciu, acest termen de 14 zile începe de la data semnării contractului. Înainte de expirarea dreptului de retragere, dreptul de retragere nu poate fi utilizat în contractele de servicii în care prestarea serviciului a început cu aprobarea consumatorului.
14. Costurile care decurg din utilizarea dreptului de retragere aparțin VÂNZĂTORULUI.
15. Pentru exercitarea dreptului de retragere, o notificare scrisă trebuie transmisă VÂNZĂTORULUI prin poștă recomandată, fax sau e-mail în termen de 14 (paisprezece) zile și produsul nu trebuie utilizat în cadrul prevederilor „Produse pentru care Dreptul de Retragere nu poate fi exercitat” reglementat în prezentul contract.
UTILIZAREA DREPTULUI DE RETRAGERE:
16. Factura produsului livrat persoanei a 3-a sau CUMPĂRĂTORULUI, (Dacă factura produsului de returnat este corporativă, aceasta trebuie trimisă împreună cu factura de returnare emisă de instituție la returnarea acesteia. Returnările de comandă ale căror facturi sunt emise în numele instituțiilor nu pot fi completate decât dacă este emisă o FACTURĂ DE RETURNARE.)
17. Formularul de returnare, Produsele de returnare trebuie livrate complete și nedeteriorate, împreună cu cutia, ambalajul, accesoriile standard, dacă există
CONDIȚIILE DE RETURNARE:
18. VÂNZĂTORUL este obligat să returneze prețul total și documentele care pun CUMPĂRĂTORUL în datorie față de CUMPĂRĂTOR în termen de cel mult 10 zile de la primirea notificării de retragere și să primească marfa returnată în termen de 20 de zile.
19. În cazul în care se produce o scădere a valorii mărfurilor din vina CUMPĂRĂTORULUI sau dacă returnarea devine imposibilă, CUMPĂRĂTORUL este obligat să compenseze pierderile VÂNZĂTORULUI în funcție de rata defecțiunii. Cu toate acestea, CUMPĂRĂTORUL nu este responsabil pentru modificările și deteriorările care apar ca urmare a utilizării corespunzătoare a bunurilor sau produselor în perioada dreptului de retragere.
20. În cazul scăderii sub limita sumei de campanie stabilită de VÂNZĂTOR ca urmare a exercitării dreptului de retragere, suma reducerii utilizată în cadrul campaniei va fi anulată.
LA CE ADRESĂ ÎMI VOI TRIMITE RETURNAREA?
Adresa noastră de returnare: Aleea Tornadei Nr 80 Bucuresti / Romania
BIROUL FISCAL:
NR. FISCAL:
CUM POT EFECTUA PROCESUL DE ANULARE?
Dacă comanda dumneavoastră nu se află în starea „Etapa de furnizare” sau „Expediată”, vă puteți trimite cererea de anulare apăsând pe butonul „asistență live și asistență prin e-mail” sau prin trimiterea unui e-mail la adresa zuhrenaro@gmail.com. Puteți controla starea comenzii dumneavoastre din secțiunea „Comenzile mele” de pe pagina acasă. Pentru a vă putea oferi servicii mai bune, vă rugăm să indicați motivul anulării în cererea dumneavoastră.
CÂND VA FI EFECTUATĂ RAMBURSAREA PENTRU PRODUSUL PE CARE L-AM RETURNAT/ANULAT?
După controlarea conformității produsului cu condițiile de returnare, va fi efectuat procesul de rambursare la cardul dumneavoastră. În funcție de banca dumneavoastră, poate dura câteva zile până când veți vedea rambursarea pe cardul dumneavoastră. Rambursarea dumneavoastră se va efectua în același mod în care ați efectuat plata. La plățile în rate, rambursările se efectuează de către bănci în rate.
AM PIERDUT FACTURA?
Puteți solicita factura prin trimiterea unui e-mail la adresa zuhrenaro@gmail.com sau conectându-vă la ajutorul live.
PRODUSE PENTRU CARE DREPTUL DE RETRAGERE NU POATE FI EXERCITAT:
STAREA DE NEPLATĂ ȘI CONSECINȚELE SALE JURIDICE
21. CUMPĂRĂTORUL acceptă, declară și se obligă că va plăti dobândă în cadrul contractului de card de credit dintre banca titularului cardului și bancă și va fi răspunzător față de bancă în caz de neplată în cazul efectuării tranzacțiilor de plată cu cardul de credit. În acest caz, banca relevantă poate lua măsuri legale; poate pretinde costurile și onorariile de avocat care apar de la CUMPĂRĂTOR, iar în orice caz, în cazul în care CUMPĂRĂTORUL rămâne în plată din cauza datoriei sale, CUMPĂRĂTORUL acceptă că va plăti prejudiciul și pierderea suferită de VÂNZĂTOR din cauza executării cu întârziere a creanței.